טלגרם לעסקים

קראו את ההודעה המקורית באנגלית

החל מהיום, כל אחד יכול להפוך את חשבון הטלגרם שלו לחשבון עסקי - ולקבל גישה לתכונות עסקיות ייעודיות, כגון שעות פתיחה, מיקום, תגובות מהירות, הודעות אוטומטיות, הקדמה מותאמת אישית, תמיכה בצ'אטבוט ועוד.

מציגים את טלגרם לעסקים

טלגרם אפשרה זה מכבר למפתחים לבנות בוטים חזקים ומיני-אפליקציות שכבר נמצאים בשימוש רחב לעסקים.

החל מהיום, כל משתמש יכול לגשת לתכונות עסקיות - גם ללא כישורי קידוד.

שעות ומיקום

עסקים יכולים להציג את שעות הפעילות שלהם ולהראות את מיקומם במפה.

המשתמשים יידעו היכן למצוא אותם ויראו מיד אם אתם פתוחים.

עמוד פתיחה

עסקים יכולים להתאים אישית את הודעת המבוא שלהם לצ'אטים ריקים, ולבחור איזה טקסט ומדבקה אנשים יראו לפני שהם מתחילים את השיחה.

זה מאפשר לכם להציג מידע על מוצרים ושירותים או לברך לקוחות עם יצירות אמנות ממותגות.

תגובות מהירות

טלגרם לעסקים מאפשר לכם ליצור תגובות מהירות. תגובות מהירות הן קיצורי דרך לשליחת הודעות מוגדרות מראש שיכולות להכיל מספר הודעות, ותומכות בעיצוב טקסט, קישורים, מדבקות, מדיה וקבצים.

זה יעזור לכם לשלוח במהירות מידע שהלקוחות שלכם צריכים לעתים קרובות - כמו לוח זמנים של שיעורים או קובץ PDF עם התפריט שלכם.

הקלדת / בשורת ההודעות תציג פאנל עם כל התגובות המהירות שלכם - שתוכלו לשלוח או לערוך בהקשה אחת. זה יפעל רק בצ'אטים פרטיים, לא בקבוצות.

הודעות ברכה

לאוטומציה נוספת, תוכלו להגדיר הודעת ברכה שתישלח למשתמשים שיצרו איתכם קשר בפעם הראשונה. זה יבטיח שהם יקבלו תשובה מיידית עם מידע חשוב - או סתם שלום ידידותי. 👋

הברכה שלכם יכולה לכלול גם תשובות לשאלות נפוצות או פרטים נוספים על העסק שלכם.

תוכלו לציין תקופה שלאחריה הודעה חדשה תגרום לכך שהברכה שלכם תישלח שוב.

הודעות לא זמין

תוכלו גם להגדיר הודעת לא זמין שתישלח כשהעסק שלכם סגור או בזמן שאתם בחופשה.

כך אנשים תמיד יידעו מתי הם יכולים לצפות לתגובה מהעסק שלכם.

כדי למנוע שליחת הודעות עסקיות לחברים, למשפחה או לעובדים, תוכלו להגביל את כל ההודעות האוטומטיות ולהחריג צ'אטים ספציפיים או קטגוריות צ'אט שלמות.

תגיות לצ'אטים

עם טלגרם לעסקים או Premium, תוכלו להוסיף תוויות צבעוניות לצ'אטים, ולהעניק להם תגים ייחודיים המבוססים על תיקיות הצ'אט שבהן הם נמצאים.

זה יעזור לכם להבדיל במהירות בין לקוחות ברשימת הצ'אט שלכם על סמך הסטטוס, הצרכים או רמת העדיפות שלהם.

כל משתמשי טלגרם יכולים ליצור תיקיות צ'אט מותאמות אישית כדי לארגן את הצ'אטים שלהם - הוספת כרטיסיות נפרדות לרשימת הצ'אט עבור עבודה, בית ספר , חדשות ועוד.

קישורים לצ'אט

כדי להקל עוד יותר על יצירת קשר עם הלקוחות, באפשרותכם ליצור קישורים לצ'אט עם העסק שלך - כמו כפתור לשריון שולחן או לעקוב אחר הזמנה. לאחר הקשה, הקישורים האלה יפתחו איתכם צ'אט באופן מיידי וידביקו הודעה מוצעת עבור המשתמש.

תוכלו להשתמש בקישורים אלה גם בתוך וגם מחוץ לטלגרם - מקישור באתר שלכם ועד קוד QR בתפריט מסעדה.

כל קישור מראה כמה פעמים הקישו עליו כדי שתוכלו לעקוב אחר הביצועים שלו.

צ'אטבוטים לעסקים

משתמשים עסקיים יכולים לחבר בוטים של טלגרם שיעבדו ויענו להודעות מטעמם. זה מאפשר לעסקים לשלב בצורה חלקה את כל כלי ניהול העבודה הקיימים, או להוסיף עוזרי AI שניהלו את הצ'אטים שלהם.

בעת הוספת צ'אטבוט, תוכלו להגדיר לאילו צ'אטים הבוט יכול לגשת - כדי לא לכלול את כל הצ'אטים עם אנשי הקשר שלכם, או להגיב רק לצ'אטים חדשים.

זה פותח עידן חדש עבור בוטים של טלגרם - אנו מזמינים את כל המפתחים ליצור שירותים חדשים שיעזרו לעסקים לבצע אוטומציה ולשפר את התקשורת שלהם עם משתמשי טלגרם. עיינו במדריך הבוטים שלנו לפרטים.

טלגרם תציג תכונות חדשות לעסקים בעדכונים הקרובים. לעת עתה, כל תכונות טלגרם לעסקים זמינות חינם למנויי Premium. תוכלו למצוא אותם בהגדרות > טלגרם לעסקים.


31 במרץ, 2024
צוות טלגרם