סטוריז לקבוצות ועוד 8 תכונות

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
סטוריז מקבוצות ועוד 8 תכונות

טלגרם מביאה את השיחה בקבוצות לרמה חדשה לגמרי עם 9 תכונות חדשות שמגדירות מחדש תקשורת רבים לרבים. כעת, קבוצות יכולות לפרסם סטוריז ולשמור אותם כפוסטים בעמודי הפרופיל שלהם, להגדיר טפטים ייחודיים וסטטוסים, כמו גם להתאים אישית את המראה שלהם עד לפרטים הקטנים, כולל צבע וסמל של עמוד פרופיל הקבוצה או עיצובים לקישורים. כל התכונות הללו כבר זמינות וניתנות לפתיחה על ידי חברי הקבוצה שיכולים להעניק בוסט לצ'אטים המועדפים עליהם. קבוצות שמקבלות בוסט יכולות כעת להציע לחבריהן גם המרת שמע לטקסט ואימוג'י Premium מותאם אישית.

בוסט לקבוצות

קבוצות יכולות כעת לצבור רמות הודות לבוסט מחברים או מתנות. בנוסף לסטוריז קבוצתיים או מראה מותאם אישית, רמות גבוהות יותר מעניקות לחברים גישה לתכונות Premium כמו שמע לטקסט ואימוג'י מותאם אישית בעת שליחת הודעות בתוך הקבוצה.

סטוריז מקבוצות

עדכון זה מציג דרך חדשה לתקשורת בקבוצות, שבה המנהלים יכולים לפרסם סטוריז. תגובות מחברים יישלחו לקבוצה, ויעוררו שיחות חדשות.

כדי לפרסם סטורי בתור קבוצה בבעלותכם, יש להקיש על סמל הסטורי (+) בפרופיל הקבוצה או לבחור את הקבוצה בקטע 'פרסם סטורי בתור' בעורך הסטוריז.

סטטוס אימוג'י, טפטים ועיצובים לקישורים

קבוצות שמקבלות בוסט תומכות באפשרויות התאמה אישית ייחודיות, הזמינות רק בטלגרם. תוכלו לשנות את הצבע או הסמל של עמוד הפרופיל של הקבוצה, להגדיר סטטוס אמוג'י ולבחור טפט שיהיה גלוי לכל מי שיפתח את הקבוצה.

עבור סטטוס האימוג'י שלהן, קבוצות יכולות לבחור מבין אלפי האימוג'ים שנוצרו על ידי אמני טלגרם, ולהוסיף כל דבר, החל ממשחק אנימציה ועד לחציל סודי לצד שם הקבוצה.

כדי להתאים אישית את הקבוצה שלכם, פתחו את הפרופיל שלה ובחרו עריכה > תצוגה. רמת הקבוצה קובעת אילו הגדרות תצוגה זמינות.

ערכות אימוג'ים קבוצתיות

קבוצות ברמה גבוהה יותר מקבלות כמה תכונות חדשות של Telegram Premium לתקשורת בתוך הצ'אט.

מנהלים יכולים לבחור ערכה אחת של אימוג'ים מותאמים אישית שכל החברים רשאים להשתמש בה בקבוצה - גם אם אין להם Telegram Premium.

תוכלו לבחור בערכת אימוג'ים שנוצרה על ידי אמני טלגרם או ליצור ערכה ייחודית לקבוצה שלכם.

שמע לטקסט ועוד

חברים בקבוצות שמקבלות בוסט יכולים ליהנות גם מתמלול שמע לטקסט ללא הגבלה עבור הודעות קוליות או וידאו שנשלחות בקבוצה.

זו רק ההתחלה – עדכונים עתידיים יוסיפו עוד תכונות כדי להעצים את הקבוצות שלכם.

ניתן למצוא כאן רשימה של כל ההטבות הקבוצתיות הזמינות בכל רמה.

הרשאות למעניקי בוסט

הודעות ממשתמשים שהעניקו לקבוצה בוסט יציגו תג בוסט מיוחד, שמתפתח עם כל בוסט שנשלח. המנהלים יכולים להחיל הרשאות מיוחדות עבור מעניקי בוסט, שיעניקו להם זוכויות ייחודיות, כמו התעלמות ממצב איטי או מגבלות אחרות.

הרשאות למעניקי בוסט

Telegram Premium כולל 4 בוסטים שניתן להקצות לכל קבוצה או ערוץ - ותקבלו 3 בוסט נוספים בכל פעם שתעניקו Premium במתנה.

תכננו לכלול 5 תוכונת נוספות בעדכון זה, אבל האלים של ה-App Store לא היו לטובתנו. הכל בסדר - תראו את התכונות האלה בקרוב מאוד בעדכון מרץ שלנו!


29 בפברואר, 2024
צוות טלגרם