حذف خودکار پیام‌ها، ویجت‌ها و لینک‌های دعوت منقضی شونده

متن اصلی اعلامیه به زبان انگلیسی را بخوانید
Auto-Delete, Widgets and Expiring Invite Links

این به‌روزرسانی حاوی زمان‌سنج حذف خودکار پیام‌ها در هر گفتگو، لینک دعوت‌های قابل تغییر و دسترسی سریع‌تر به گفتگوها با کمک ویجت‌های صفحه اصلی است. همچنین، گروه‌ها از این به بعد می‌توانند تعداد نامحدودی عضو داشته باشند.

حذف خودکار پیام‌ها

بعضی از گفتگوها نباید اثری از آن‌ها باقی بماند، به همین دلیل کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها را برای همه‌ی اعضای گفتگو و در هر زمانی، بدون باقی ماندن هرگونه ردی حذف کنند. از سال 2013 هم کاربران می‌توانستند برای پیام‌های گفتگوهای محرمانه زمان سنج نابود کننده تنظیم کنند.

از امروز به بعد، شما می‌توانید زمان‌سنج حذف خودکار را در تمامی گفتگوهای تلگرام فعال کرده و پیام‌ها را برای همه اعضا به صورت خودکار (از 24 ساعت تا 7 روز پس از ارسال) پاک کنید.

حذف خودکار فقط برای پیام‌هایی که پس از تنظیم زمان سنج ارسال شده باشند، اعمال شده و پیام‌های قبلی در گفتگو باقی می‌مانند. بر خلاف گفتگوهای محرمانه، شمارش معکوس از لحظه‌ی ارسال پیام‌ها (نه خواندنشان) آغاز می‌شود.

برای فعالسازی زمان سنج در اندروید، بر روی > پاکسزی تاریخچه بزنید و سپس مدت زمان را انتخاب کنید.
در iOS، برروی پیام بزنید و نگه دارید، برروی انتخاب > پاک کردن گفتگو (بالا چپ) > فعالسازی حذف خودکار.

تمامی پیام‌ها، یک شمارش معکوس از زمان حذف شدنشان خواهند داشت - برای دیدن این زمان، در اندروید روی پیام زده و در iOS دست خود را روی آن نگه دارید.‌ 🕵️

Time before expiry

در گروه‌ها و کانال‌ها، فقط مدیران می‌توانند زمان‌سنج را فعال و تنظیم کنند.

ویجت‌های صفحه اصلی

برای دسترسی فوری به مهم‌ترین گفتگوهای خود، ویجت تلگرام را به صفحه اصلی‌تان اضافه کنید. ویجت گفتگو‌ پیش‌نمایش پیام‌های اخیر و در همین حال ویجت میان‌بر فقط نام‌ها و عکس‌های پروفایل را نشان می‌دهد.

در نسخه اندروید، گفتگوها و پیام‌هایی که در ویجت نمیاش داده می‌شوند، همواره بروز خواهند بود. همچنین می‌توانید فضای ویجت را گسترش دهید تا سطح بیشتری از صفحه گوشی را در بر بگیرد. اما در iOS، ویجت‌ها هر چندوقت یکبار داده‌های جدید را دریافت می‌کنند و قابلیت گسترش نیز ندارند. این موضوع به محدودیت‌های سیستم مربوط می‌شود.

برای افزودن‌ ویجت، بر روی صفحه اصلی خود بزنید و نگه دارید. سپس ویجت‌ها را در اندروید یا (+) را در iOS بزنید و تلگرام را پیدا کنید.

لینک‌های دعوت منقضی شونده

لینک‌های دعوت منقضی شونده ابزار سریع و ساده‌ای برای انتقال ۱ یا ۱ میلیون نفر به گروه‌ها و کانال‌هایتان می‌باشند. علاوه بر لینک دعوت اصلی، مالکین و مدیران از این پس می‌توانند لینک‌های اضافی با محدودیت مدت زمان یا تعداد کاربران (یا هر دو) را ایجاد کنند.

هر لینک دعوت می‌تواند به یک کد QR قابل اسکن تبدیل شود و بر روی همه چیز از دفترک به بیلبورد گذاشته شود. شما همچنین می توانید مشاهده کنید که چه کسانی از طریق لینک دعوت پیوسته اند ‌و چه روشی برای توسعه بهترین است. 🚀

برای مشاهده و مدیریت لینک‌های دعوت، به قسمت پروفایل کانال/گروه > ویرایش > لینک‌های دعوت. بر روی (⋮) یا (⋯) بزنید تا لینکی را به کد QR تبدیل کنید.

گروه‌هایی با تعداد اعضای نامحدود

گروه‌های تلگرام این‌ امکان را فراهم می‌کنند که 200,000 عضو بتوانند برای یکدیگر، پیام، رسانه و استیکر ارسال کنند. گروه‌هایی که به این محدودیت تعداد عضو نزدیک هستند، از این پس می‌توانند‌ به گروه‌های اطلاع‌رسانی تبدیل شوند که می‌توانند تعداد نامحدودی عضو داشته باشند.

با تبدیل گروه به گروه اطلاع‌رسانی، فقط مدیران می‌توانند پیام ارسال کنند، اما اعضا همچنان می‌توانند به گفتگوهای صوتی بپیوندند.

گروه‌های اطلاع‌رسانی برای اجتماعات بزرگ مناسب هستند که در آن اعضا می‌توانند مصاحبه‌ها و اخبار ویژه، یا فقط گفتگوهای عادی را دنبال کنند.

انتقال گفتگوی بهبودیافته

توسع‌دهندگانمان در حال اصلاح و گسترش قابلیت انتقال گفتگویی که در ماه قبلی به تلگرام اضافه شد، می‌باشند. با بروزرسانی امروز، پیام‌های انتقال یافته بر اساس تاریخ ارسال اصلی آن ها مرتب سازی خواهند شد (در صورتی که به گفتوگوی جدیدی یا گفتگوی حاوی کمتر از ۱۰۰۰ پیام افزوده شده باشند)

در حال حاضر این بهبود فقط در گفتگوهای یک به یک، تمامی گروه‌های جدید و گروه‌های کوچک موجود کار می کنند.

سیستم گزارش بهبودیافته

تلگرام هر ماه میلیون‌ها گزارش از کاربران را پردازش می‌کند تا اطمینان حاصل شود که از پلتفرم سو استفاده نمی‌شود. برای بهینه کردن هر چه بیشتر این مورد، از این پس از همواره از شما می‌خواهیم که در هنگام ارسال یک گزارش، پیام‌های خاصی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، تمامی گزینه‌های ارسال گزارش به شما این امکان را می‌دهند که دیدگاهی را برای اطلاعات بیشتر اضافه کنید - مانند وقتی که حساب‌های کاربری جعلی را گزارش می‌دهید.

و اموجی های متحرک بیشتر

هر بروزرسانی جدید همیشه انیمیشن‌های جدیدی به همراه دارد، با ارسال یک اموجی در هر گفتگو، شخصیت‌های جدید ما را امتحان کنید.

و برای امروز همین بود. این پیام پس از ۳،۲،۱… حذف خواهد شد… آه، اشکالی نداره، این پست وبلاگه، آن‌ها هنوز نمی‌توانند این کار را انجام دهند.


۲۳ فوریه، ۲۰۲۱
تیم تلگرام

سایر خبرها

Гісторыі ў суполках і яшчэ 8 магчымасцей

Telegram выводзіць камунікацыю ў суполках на новы ўзровень — з 9 новымі магчымасцямі. Цяпер суполкі могуць размяшчаць гісторыі і захоўваць іх як допісы на сваёй старонцы профілю. Можна…
29 فوریه، 2024

Захаваныя паведамленні 2.0, аднаразовыя галасавыя і відэапаведамленні, і яшчэ 8 новых магчымасцей

На працягу студзеня мы дадалі 10 новых магчымасцей у Telegram – сярод якіх палепшаныя захаваныя…
31 ژانویه ، 2024

Палепшаныя выклікі, эфект распылення і новы функцыянал ботаў

Дзясятае абнаўленне Telegram у 2023 дадае абноўленыя выклікі з лепшай прадукцыйнасцю і меншым спажываннем зараду батарэі, новы эфект распылення…
31 دسامبر، 2023

Налады выгляду каналаў, адпраўка допісаў у гісторыях і шмат чаго яшчэ

З сённяшнім абнаўленнем любы карыстальнік зможа апублікоўваць допісы з каналаў як гісторыі, каналы атрымаюць пашыраныя налады выгляду,…
23 دسامبر، 2023